" I am a Straight A+ Hunter "

HomeAboutlinkiesStuffNetwork















Perhatian , saya jarang/tak akan online. Sebab saya damn busy. Saya harap awak jangan minta follow/follow saya/minta exchange link waktu sekarang ni. Saya rasa bersalah.. tak dapat penuhi permintaan awak tu..

owner

Let's exchange banner :)

{16} I am empty. I just dare to dream big. I want to make my parents proud. I want to make my nation proud. Efficacious Pride!

CBOX


Please leave your footsteps
No email address
Mesej anda adalah private. :)
Followback request is allowed :)

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by X. thanks to 1, 2, 3 & 4 for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. *peace*
All the gifs are made by DEEIAN !
Mimpi Messi
written by DEEIAN at Ahad, 18 Ogos 2013 & got 0 Comments

18 Ogos
Assalammualaikum



Selamat pagi semua. Entry hari ini sangat over interesting kan ? Okay, btw besok dah sekolah #SajeBagitahu Hmm, mana nak start eh ? Hmm, hari tuu, Malaysia vs Barcelona masa hari raya ketiga right ? Then, Messi tak main. Aku sedih gila. Dia cuma duduk dekat bangku simpanan. Aku sedih, beb. Masa tengah tengok match yang best tu, tiba-tiba kat tv aku ada figure ..



Aaah. Comelnya. Adoi. Comelnya. Comelnya. Comelnya. *Ok, that's it.

Alright.Alright.Alright. Deera. That's too much for you.
*sambung cerita* Lepas habis match tu, selang beberapa hari, rumah aku ada marhaban. Paginya tu, lepas solat Subuh ingat nak tidur sekejap. And, and, and, and, and, time tulaah aku jumpa husband  Messi aku.. ._. Orang kata, tak baik tidur lepas solat Subuh rite ? Tapi, wahhh.. Messi jumpa aku weh.

Dalam mimpi tu

Aku dapat curi-curi masuk dalam bilik private dia dan dapat ambil gambar tu guna kamera yang aku ambil dari bilik nenek aku. Ambil dari bilik nenek? That sound strange right ? But, whateverlah kan. Nama pun mimpi. Ya Allah, gembiranya aku, dapat berbual-bual dengan dia macam dah kenal 10 tahun you all..

*bangga*

Then, baru nak berbual lagi dengan husband  Messi aku, tiba-tiba terbangun. Aishhh, semuanya marhaban punya pasal. Sebab apa aku marah sangat dengan marhaban ? Sebab marhaban nak kena kemas rumah, so tak boleh tidur pagi lama-lama.



hensemkan, Messi



Deera, kalau ada jodoh kita jumpa face to face, ya ?

*melting*