" I am a Straight A+ Hunter "

HomeAboutlinkiesStuffNetwork















Perhatian , saya jarang/tak akan online. Sebab saya damn busy. Saya harap awak jangan minta follow/follow saya/minta exchange link waktu sekarang ni. Saya rasa bersalah.. tak dapat penuhi permintaan awak tu..

owner

Let's exchange banner :)

{16} I am empty. I just dare to dream big. I want to make my parents proud. I want to make my nation proud. Efficacious Pride!

CBOX


Please leave your footsteps
No email address
Mesej anda adalah private. :)
Followback request is allowed :)

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by X. thanks to 1, 2, 3 & 4 for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. *peace*
All the gifs are made by DEEIAN !
My best time in 2 KAA 1
written by DEEIAN at Ahad, 3 November 2013 & got 0 Comments

Assalammualaikum..

Apa-apa hal, aku nak beritahu hari ini aku happy sebab Header aku baru. Lagu baru. Crush baru. crush?  hmm

Hari Jumaat, 1 Nov 2013 kelas aku ada buat jamuan. Awesome gila ! Di Patmah Kitchen. Restorannya cantik. Walaupun terletak kat Batu Pahat, aku tak pernah datang. *malu je* Ok, aku pergi sana tumpang Ilmiah. Oh, Aisyah pun join sekali. Aisyah pelik aku naik Mia sebab dia ingat aku naik Farhani. Whoaa, dia nampak lain sebab dia pakai kain. Dalam kereta senyap je.. Sebab takde topik nak cakap apa. Sampai je kat Patmah Kitchen tu, dah ramai dah datang. Aku malu je. Lambat.

Then, lama juga tunggu Ustazah Halijah. Rupa-rupanya dia bawa kawan dia, 2 orang. Kitorang makan chicken chop. Pehh. Ala, chicken chop je ponnnn Then, sesi pemberian hadiah untuk kenag-kenangan dan anugerah pelajar 2 KAA1. Nak tahu aku dapat anugerah apa ? Nahhh..


Anugerah Pelajar Celik IT

Aku betul-betul tak sangka dapat award ni. Aku akan simpan bookmark ini elok-elok. Nanti dah beso, aku nak tunjuk kat husband aku, mother-in-law aku, nenek mertua aku, cucu-cucu dan juga cicit-cicit aku. Haaaa~ Hebat tak ? Okay, abaikan. Lepas tu, sesi fotoshoot bermula !

*Gambar di bawah ini aku curi dari Mira sebab aku tak bawa kamera :'(













Aku taknak cakap aku yang mana. Pandai-pandailah teka :p
Muwaaahahaha