" I am a Straight A+ Hunter "

HomeAboutlinkiesStuffNetwork















Perhatian , saya jarang/tak akan online. Sebab saya damn busy. Saya harap awak jangan minta follow/follow saya/minta exchange link waktu sekarang ni. Saya rasa bersalah.. tak dapat penuhi permintaan awak tu..

owner

Let's exchange banner :)

{16} I am empty. I just dare to dream big. I want to make my parents proud. I want to make my nation proud. Efficacious Pride!

CBOX


Please leave your footsteps
No email address
Mesej anda adalah private. :)
Followback request is allowed :)

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by X. thanks to 1, 2, 3 & 4 for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. *peace*
All the gifs are made by DEEIAN !
Holiday.
written by DEEIAN at Isnin, 11 November 2013 & got 0 Comments


Assalammualaikum

Ada seminggu lagi nak cuti. Waeee? Huwaa.. Sabar je lah. Anyway, kalau cuti pun aku rasa tak ada aktivitit lain yang akan aku buat. So, aku rancang nak buat jadual. Lol, walaupun selama ini aku tak pernah setia pada jadual yang aku buat. But sokay, aku akan tabahkan diri menepati masa dan berdisiplin sepanjang cuti sekolah ini *muka yakin* 

Semalam, aku tolong mak kat dapur. Tolong tumbuk kacang dan lada. Then, ada something jadi. Mata merah je. Masuk lada wei. Pedih gilos. Satu taman kot boleh dengar. Heehe. Tapi aku redha je. Nampaknya, lepas ni kena pakai sunglasses bila   tumbuk bawang, ladang, etc. Then, hari ini aku tak sekolah.. Bajet je, tumbuk lada, mata pedih, jadi alasan tak nak pergi sekolah. Aku lembik? Sori, k. Aku agak malas untuk ke sekolah. Lagipun, kat rumah aku sekarang ada nenek. Best gila, aku cakap. Dapat ubat rindu aku kat nenek. Then, dapatla juga sneak-peek sikit-sikit tengok 'This is the Voice' Okbai.

Tapi besok sekolahlah. Aku rasa dah bersarang tempat duduk aku tu. Lol, padahal satu hari tak sekolah. Plus, aku rasa diorang semua mesti rindu aku. Sila tampar saya. Lagipun, aku rindu sangat kat cikgu-cikgu aku semua tu. Walaupun aku rasa cikgu tak rindu aku. By the way, bye.
See you next entry. Jazakallah :)