" I am a Straight A+ Hunter "

HomeAboutlinkiesStuffNetwork















Perhatian , saya jarang/tak akan online. Sebab saya damn busy. Saya harap awak jangan minta follow/follow saya/minta exchange link waktu sekarang ni. Saya rasa bersalah.. tak dapat penuhi permintaan awak tu..

owner

Let's exchange banner :)

{16} I am empty. I just dare to dream big. I want to make my parents proud. I want to make my nation proud. Efficacious Pride!

CBOX


Please leave your footsteps
No email address
Mesej anda adalah private. :)
Followback request is allowed :)

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by X. thanks to 1, 2, 3 & 4 for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. *peace*
All the gifs are made by DEEIAN !
3 KAA 1
written by DEEIAN at Jumaat, 3 Januari 2014 & got 0 Comments

Assalammualaikum semua.

Tahun baru ini, tengok kawan-kawan banyak pakai benda baru. wuuuuu~ Beg baru, pencil case baru, alat tulis baru, baju baru, tudung baru, kain baru, kasut baru perhhhh, botol air baru,  cermin mata baru, and  so on. Bila tengok aku, cuma baju baru, tudung baru, tu je kut. hehe.  Yang lain-lain tu macam pen, correction tape, semua barulah juga. Tapi aku shopping tak banyak. Actually aku ada beg yg belum lagi arrive nih. 
Then, jealous memang lah jealous, beb. Hahaha. Tutup cerita pasal barang sekolah.

Kelas baru ok. Tapi hujung sekali. Apa daaa. Bila nak buang sampah punya jauh. Well, sokay lah. Redha je :) Then, cikgu semua ok. Tapi sebab aku ini terperangkap dalam penjara PBS, banyak ujian lisannya. Dahlah, aku ini seorang yang pasif dalam kelas. Pasif ? Sebab tak aktif sangat bila cikgu tanya. Aku lebih suka kalau cikgu yang tanya aku. Kiranya, aku ini kategori yang tak suka volunteer diri sendiri untuk membaca. Well, suara aku tak kuat mana, weh. Kalau 10, aku rasa suara aku ni 5 je. Kahhhkah. Lagi-lagi bila time Bahasa Arab. Aku sangkut betul. Ya Allah. Aku ni sometime baca perkataan Arab tu tersimpul-simpul lidah. Sebab semua classmate aku baca laju gila. Ya Rabbi. Apesal laju sangat.. 

Tapi aku suka time BI. Oh well. You know me. Haha podah. Aku ni kadang-kadang kat rumah batak  speaking.. Haaa.. So kalau teacher nak suruh baca, memang takde hal. 2 hari sekolah ni belum belajar Math lagi. Jadi, sebelum aku hadapi kelas Math, baik aku basuh dulu otak aku ni dengan CLOROKKS biar senang sikit ilmu nak masuk. Heee. Sebab cikgu Suhaila ajar laju kot. Nak banding cara cikgu mengajar dengan kereta api, lagi laju dia ajar tau.. Heehe.

Tahun ni, ramai yang naik kelas 3 KAA 1. Aku seram weh. Diorang tu semua bukan calang-calang orang. study hard diorang semua tu. Pada aku, semua orang dalam kelas tu macam wild animals yang dahagakan STRAIGHT A. So, aku pun nak sama-sama jadi wild animals macam diorang.

Alhamdulillah hari ni dapat blogging kejap. Peperiksaan besar tahun ni, aku kena buat STUDY HARD REVISION HABIS HABISAN. Ambik kau Caps lock teruss ..

Jadi, ucapan terakhir aku ialah..


  • No more post
  • No more freebies
  • No more tutorials
  • No more participating in giveaway
  • No more graphic
  • No more blogwalking


Semua tu expiry date dia sampai aku habis jawab soalan PBSMR. Eleh, tiada siapa kisah kalau kau tak update post. Jangan lah kata camtuuuu.. Saya akan post dan blogwalking kalau ada masa..
So, bye-bye. Jumpa lagi. Insya-Allah..