" I am a Straight A+ Hunter "

HomeAboutlinkiesStuffNetwork















Perhatian , saya jarang/tak akan online. Sebab saya damn busy. Saya harap awak jangan minta follow/follow saya/minta exchange link waktu sekarang ni. Saya rasa bersalah.. tak dapat penuhi permintaan awak tu..

owner

Let's exchange banner :)

{16} I am empty. I just dare to dream big. I want to make my parents proud. I want to make my nation proud. Efficacious Pride!

CBOX


Please leave your footsteps
No email address
Mesej anda adalah private. :)
Followback request is allowed :)

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by X. thanks to 1, 2, 3 & 4 for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. *peace*
All the gifs are made by DEEIAN !
Prolog: Cerita Cuti Sekolah Aku
written by DEEIAN at Selasa, 26 November 2013 & got 0 Comments

Assalammualaikum.

Hari ini aku ingat nak buat short entry. Sebab nak panjang-panjang pun, aku rasa malas. Plus, aku rasa blog ini macam krik krik je sejak akhir-akhir ni. Mwehehe. Anyway, aku baru tukar skin. Saje je bagitahu buat orang yang baru first time baca blog aku. Hai awak ! hehe. Okay, Dah dekat seminggu lebih cuti sekolah. Aku rasa kebosanan yang amat melampau. Dan, aku tak buat jadual pun. Hari itu, aku ada juga buka Facebook. Tengok ada classmate aku hang out.

Sedih.

Kenapa tak ada orang nak ajak aku hangggggg ? Ada, actually. Adlina dan Ainaa ajak aku hang. Tapi, tapi, PANG! *saje je efek* tak dapat pergi sebab tak de siapa yang nak hantar. 

Dan sekarang, aku feel lonely sangat. Nasib baik aku ada silly boy. Adik lelaki aku. Awat? Hang ingat aku ada boyfriend ka? Tapi dia tu agak toing-toing sikit. Geram aku layan dia ni.

Oklah. Namapun short entry. Daripada aku bebel lebih panjang lagi, baik aku pen off. Assalammualaikum :)